
Wie zijn wij? We zijn vrijwilligers die net als u verbeteringen in de wijk belangrijk vinden! Het is voor ons belangrijk om hierover een positief overleg te voeren met de gemeente en of andere organisaties. Om één aanspreekpunt voor de wijk te zijn is een stichting opgericht. Met ingang van dit jaar is er nogal…