Zou je graag willen line dansen bij ons In wijkcentrum De Schalmei? Dat kan. We zijn met een nieuwe groep gestart . We hebben nu vier mensen en er kan nog veel meer bij. Het is op donderdagmorgen van 11.00-12.00 uur. We dansen ook op maandagmiddag van 13.30 uur- 15.30 uur. Dat is meer voor…