
Heeft u last van vuurwerk? Overlast van buren, geluid, afval of verkeer bijvoorbeeld? Of van vernieling of vuurwerkoverlast? Afstekers beseffen misschien niet dat ze hun eigen wijk verknallen. Dat huisdieren angstig worden of dat buren niet meer naar buiten durven. Gaat het om zaken die u zelf of samen niet kunt oplossen? Wat gebeurt er…