
De komende jaren knapt de gemeente Nijmegen delen van Neerbosch-Oost op. De straten, stoep en het groen krijgen een nieuwe inrichting. Op 11 mei bent u van harte welkom bij een bijeenkomst voor de hele wijk in Wijkcentrum de Schalmei. Bent u erbij? U kunt tussen 17.00-20.00 uur binnenlopen. De presentaties starten op vaste tijdstippen. U…

Vanuit de wijk kregen wij verontrustende signalen over de veiligheid in onze wijk. Enkele voorbeelden hiervan zijn: niet meer in de avond de straat op durven, de hond ‘s avonds niet meer uit durven laten, verkeersonveiligheid door hard rijdende automobilisten, crossmotoren en andere voertuigen, straatintimidatie, geluidsoverlast door motorvoertuigen, knokpartijen en brandstichting. Dat heeft ons doen…