
De komende jaren knapt de gemeente Nijmegen delen van Neerbosch-Oost op. De straten, stoep en het groen krijgen een nieuwe inrichting. Op 11 mei bent u van harte welkom bij een bijeenkomst voor de hele wijk in Wijkcentrum de Schalmei. Bent u erbij? U kunt tussen 17.00-20.00 uur binnenlopen. De presentaties starten op vaste tijdstippen. U…