
Tijdens een bijeenkomst op maandagavond 7 oktober 2024 werd in wijkcentrum De Schalmei gepraat over een mogelijke invoering van betaald parkeren in een deel van Neerbosch. De Wijkraad Neerbosch-Oost deed een enquête naar aanleiding van de plannen van de gemeente Nijmegen. Uiteindelijk waren er 402 inzendingen. Op de bijeenkomst op 7 oktober waren partijvertegenwoordigers uit…