Er staat de komende jaren veel te gebeuren in Neerbosch-Oost. Daarbij is er ook aandacht voor ontmoeten en activiteiten in de wijk. In een aantal bijeenkomsten hebben bewoners leuke plannen bedacht. Met een paar van deze onderwerpen gaan ze nu verder aan de slag. Iedereen kan daar nog bij aansluiten.

Op 9 februari om 19:00 is de eerste clubavond in De Schalmei.